en liten vitts sitter aldrig fel!

Jag vet att min mormor läser min blogg också! Coolt va!
Hur många mormödrar läser era bloggar?
Nee tänkte väl det!

Men så tog jag och min lilla kusin Moa den här bilden i lördags! Kag tyckte den var så söt att denfick visas här! hihi!



mitt hjärta smälter lite... kolla hennes söta leende! <3

så kör vi en vits på det!

Det var snöstorm och "Blonda Bettan" körde vilse.

Hon fick inte panik för hon kom ihåg sin fars ord:

”Råkar du ut för en snöstorm så vänta tills det kommer en plogbil å följ den”.
Ganska snart kom plogbilen å hon följde den ca 2 timmar.
Till slut stannade plogbilen, å föraren undrade vad hon höll på med.
Hon berättade då vad far sagt.
Föraren nickade å sa: - Jag är nu klar med IKEA:s parkering.

Ska du följa med till MAXI också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0