TRRRRRYYYYSSSSIIIIIILLLLL!!!

Egentligen är jag ingen skidmännsika, men en gång om året så måste man ju åka skider, eller hur?
Men nu sitter jag ändå här och peppar i min pappas gammla skidmössa och en kopp varm cholkad! MUMS!



Så nu kör vi!
Jag drar alltså till trysil för några dar!
Jag vet att för er så kan de närmaste dagarna komma att ses som en mörk och svår tid utan mig, så jag tycker att vi tar lite tid så att ni får tänka igenom och sörja



















Sådär Ja! Klart! Nu kan ni ta och göra något vettigt av ert liv istället för att sitta vid datorn och slappa!
OBS! fram till på lördag för då är jag tillbaka med buller och brak!

See you later alligator!


Kommentarer
Postat av: Sörman

Så att du hade frågat mig om att lägga ut filmen :P

Klart du får ;)

Din blogg är ju så mycket bättre! xD

2011-02-19 @ 13:24:08
URL: http://theboard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0