ÄVEN JAG HATAR RUBRIKER!


Är det ingen mer än jag som tycker att Jojo har liiite dålig uppdatering? Det måste bli skärpning på det här! (Jojo, ta det som en komplimang)

Sååå då tänkte jag att jag ska hjälpa till lite här då va! (Bara för att jag är så himla snäll!)
MEN nu kommer ju då den stora frågan...vad ska jag lägga upp som är roligt?! :O

HAHA, det är ju självklart! Jojo är "rolig"...alltså lägger jag upp en bild på henne!! (MOHAHA)

Se så roliga saker man kan hitta på datorn!

 

oj (hehe), det blev visst en till bild!

 

Nu får jag önska er en trevlig helg (för det kommer ju Jojo bergis inte göra?!)

 

HAHA

 

Hejdå!

 

/ Världens mest fränaste person (Lovisa)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0