Kom inte på en bra rubrik idag!

Tänkte bara att jag skulle visa att jag lver och förgylla denna dagen med ett skämt
Vi junde inte riktigt komma överens om vilket som var bäst
så Eter och Becca ficm ge var sitt bidrag
Håll i er för här kommer det!

ESTER
Hundralappen till enkronan
- Hej fattilapp, ne just det du är ingen lapp!

BECCA
Läraren sa till sina elver
- Kan någon säga ett ord med två b:n i sig?
Olle räcker upp handen och säger
- Byxor!

Ja så kul kan man ha på en helt vanlig Engelska lektion?


Vilet skämt var bäst? xD

Kommentarer
Postat av: Oliwer

Det andra skämtet äger ! :D

HAHAHAHAHAHAHAHAHa

2010-09-16 @ 18:09:51
URL: http://oliwerstroberg.blogg.se/
Postat av: Jenn I Feer

Med tanke på att jag redan hört esters skämt minst hundra gånger innan var det andra rätt klockrent val:D HAHAHA! Jag hade nästan inte gjort det bättre själv!

2010-09-16 @ 21:36:26
Postat av: ESTER

näääee, asså! jag tycker mitt skämt är värt en kommentar!

AASSBBRAAAA, hur kommer jag på allt?

det andra skämtet var väl helt ok! erkänner:)

2010-09-17 @ 12:35:59
Postat av: becca

min var BÄST! :D

2010-09-17 @ 22:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0