de älskar jag mest (näst efter chokladglass)

dagar som är helt fullspäckade!
det är såå underbart härligt. dagar som inte innehåller häng framför datorn (som bara själ en MASSA onödig tid!)
de e så sjukt kul att gå upp på morgonen och inte ha en aning vad man ska göra med dagen, men det löser sig efter hand, så kommer man hem på kvällen helt slut i kroppen,
och känner att den här dagen var ju faktiskt värld något.

Min dag blev såhär:
Jag började med att  komma till skolan vid 12 tiden, lektioner, FÅ MIN DATOR,
dra med bussen hem och äta pannkakor med familjen, sen slänga sig på bussen efter ett sms av Jennifer,
in till Allinans i stan och hänga/fika med ng gänget, sedan ny buss ner till mission för att runda av dagen med våfflor och ännu mer skönt häng.

det är sådan dagar man vill ha.
dagens tips: Lev varje dag! precis som det var den sista.
Sitt inte här (om du inte läser min blogg då, det har du tillåtelse till) framför datorn och slappa. Ut och hitta på nått, gör denna dagen minnesvärld. för vad är det du minns när du tittar tillbaka på ditt liv?
dagarna framför dator, eller de dagar du spenderade med dina vänner? :)


bild tagen för 10 sek sen.
Ville bara säga att jag måste ha en SJUKT lång tunga alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0