Bulle och varm choklad

japp idag så har det faktiskt varit en av det mest awsome fredagarna på länge! :D
För så hade vi så sjuuukt kul i skolna (om man inte räknar med spanskan)

Jag behöver bara säga: "David dödare goliat med en Sten!" Så vet jag minste 4st tjejer som asgarva just nu!

men det finaste måste varit att vi inte hade samhäll, utan i stället åkte upp till ikea och åt bulle och varmchoklad!
och hör och häpna,
men tror ni inte att vi träffade på våra gammla skolkompisar där mitt i folkvimlet!







Sedan hittade vi en liten minitoalett som så klart var tvungen att testats! HA!

MEN denna vackra fredag är inte slut än!
Nu ska jag dra iväg och förbereda en helt awsome kväll som vi ska ha med judith!

jag kan inte gå in på detaljer men jag kan säga att det kommer bli ledgen, wait for it.... dary!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0