Vad jag Johanna en tisdag?

JO! hon drar ner till mission och splar biljard/twister/yatzy med bästa Jennifer, Lovisa och Judith!
yeah!!!
Så klart finns det bildbevis för detta!

Flenni kör på den alltis så klasiska gynmast stilen med de sträkta tårna, medans Judith vågar sattsa stort och kör på den så kallade KÖTTBULLEN! hu vågat!


Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den här bilden.. kanske lite top modell wanna be! xD


Varför ändra ett vinnade konsept Jennifer? nej då, jag kör på judiths köttbullen, men liggande! huh!
och under mycket hög konsentration försöker jag få foten till röd! Svårare än det ser ut! xD







Jennifer, flörtar du med mig!?



Judith visar stolt (och seriöst) upp att hon har tagit körkort! :D :D

Detta rundar vi av med pizza på peters och tårta och kaffe hos jennifer! :D
En supper kväll med andra ord! :D

Kommentarer
Postat av: Jenn I Feer

så hiiimla vig är jag! Om judith hade vart lika vig hade hon också kört på min stil.



Jag lovar.

2010-10-12 @ 21:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0