roligt värre

Förlåt att jag har varit så sjukt dålig på att blogga för tillfället, men det är 1000 saker som händer just nu, så jag skyller på det!
Dålig ursäkt, jag vet! men vad ska man göra?

Som ett litet förlåt får ni en sjukligt roliga video på barn! de e så sjukt komiska!
haha! Jag tror jag smäller av, av skratt!


På köpet får ni den här också! Den är nästan lika rolig! xD



Ja jag hade ju helt seriöst skitit på mig om den bebisen hade get mig den blicken!
-och och du ska få den nya superblöjan 2000 jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Flenni

HAHAHAH! Jag slår vad om att det vart precis såhär jojo såg ut när hon var bebis, en samling av jojos bästa stunder! :D

2010-10-27 @ 12:08:00
Postat av: Världens mest fränaste person (Lovisa)

HAHA flenni, där sa du ett sanningens ord!! :D

2010-10-27 @ 17:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0