Dags för en liten rolig stund

Ja nu har det blivt dags att krypa tills sängs för sista gången den här vecka då.
Men inget att söja över! 
Jag har ju sovmorgon imorgon :D
YES!

Detta firar vi med lite onödig fakta
Vissa av dem e faktiskt rätt roiga!

- Indien har runt 420 dialekter


- Det går 173 610 st disketter på en Blu-Ray skiva

- Delfiner svoer en med hjärnhalv i taget


- Jättebläckfiskens öga är lika stort som en människas huvud!

- Thomas Edison (han som uppfann glödlampan) var mörkrädd!

- Överanvändning av halstabletter och tuggummi, har en lakserande verkan (diarré)


(rätt kul bild. Tänk att möta denna när man går in på toan! Jag hade skitit ner mig redan innan jag kom fram till toa! xD haha!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0