Jag är så himmla rolig ibland asså!

Idag fick jag frgan
- vad ska du bli när du bli pansionär?

För det första finn det olika grejer man kan bli när man blir pansionär?
som olika kategorier?
Nä, jag fattar inte rikigt

Men om jag skulle bli en spcielt typ av pansionär så skulle jag så lugnt bli den jobbiga tanten. Den tanten som bor i gatohörnet som verkligen varenda männiksa stör sig på, hon som ALTTID tar 2000 år på sig att gå av bussen, bara för att få höra det tunga suckarna bakom ryggen och så skulle jag le lite för mig själv
Jag skulle småprata lite för länge med kasörskan på ica så att det bildas kö bakom mig bara för att jag är änka och inte har någon anna socialkontakt.

Japp, det är vad mitt mål i livet är! :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0