Dagens garv!

Detta inlägg kommer i medkännsla för våran stackars ester!
Idag hände det som bara inte får hända!

Ester lägger ner hela lektionstiden (ca 1 h 45 min!) på att sy i en dragkedja i en klänning. Hon är så noga som det bara går, och sprättar och syr, sprättar och syr.
När hon äntligen har lyckats med att den att sitta heöt perfect på klänningen, inga veck eller sömmar syns. Går hon stålt fram till läraren med det strålande resultatet.
då gör läraren som hon bara inte får göra!
Hon leer av stolthet över hennes duktiga elev, samtidigt som hon tar ett stadigt tag om dragkedjan och drar av den!!!!!
SKIT OCKSÅ!!!!!!
Nu måste ALLT göras om från början!
En hel lektions arbete e borta!
Ni förstår inte hur mycket våran tappra Ester kämpade, för inget!

Men vi fick oss i alla fall ett regält garv när vi insåg det roliga i hela sitvationen :P
Tycker fortfarande synd om dig!
Men jag tror att alla som läser det här, känner med dig!

Hoppas det hjälper! :D

Esters min när läraren gör världens tabbe!





Kommentarer
Postat av: ESTER J...

tack jojo :P jo ja blev sååå sjukt sur på henne!!!!! åhhh lärare asså!!! men aja ja tvingade ju henne att sy om den själv igen så de e bara att komma över de samtidigt som jag sörjer mitt hårda slit i de 2 timmarna :'(

2010-05-04 @ 21:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0