A real man!


Jag dööööör, sitter här och tittar på Svenska Hollywoodfruar och nyss klev Agnes Nicole Winter in i studion.
Ni vet hon som var med i första säsongen som bl a gjorde en 24-karats guldbehandling i ansiktet, producerade en egen filmoch dejtade gamla män via "miljonärsklubben".
Hon har tydligen skaffat sig en musikkarriär nu också och spelat in låten "A real man" samt gjort en video till den.
Herregud alltså, hahaha, ja vad ska man säga, hon verkar ha kul iallafall,
såhär blev det:



Ja hade jag varit en av henns söner (de e med i videon) så hade jag skämts ihjäl!
Jag hade nog seriöst skaffat skägg bytt namn och bosatt mig på nordpolen!

Kommentarer
Postat av: ester den fantastiska

HAHAHAHHAHAHAHA, MEN KÄRA TIDER! :p

2010-05-19 @ 19:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0