Min egen begravning

Okej håll hårt i hatten nu pepole! För här kommer nog det sjukaste inlägg
jag någonsinn har gjort!

Jag har nämligen gjort min egen "begravningsvideo"!
Ni vet på vissa begravningar så spelas det upp en lite fin film snutt, om hur pesonens
liv såg ut, ofta så spelas det lite sorglig musik till också.

Anledningen till att jag har varit så dum och gjort min egen
var att jag hade en dröm inatt, jag drömde om min egen begravning!
haha helt sjukt jag vet, men den va hur sorlig som helst!
Jag blev skit sur och vaknade jätte arg!
Jag vill ju ha en rolig begravning!

Så jag ringde kort och gott upp Evelina Nilsson och frågade henne vad jag skulle gör åt problemet.
Hennes tips var att göra min egen begravnigsvideo.
Så att om jag dör snart så vet de redan va som ska spelas upp!
Så på telefon så gjorde vi en begravningsvideo tillsamman!

Här e resultatet! Luta er tillbaka och njut!




Evelina har gjort slutet, så jag inte tar åt mig all äran här! :P
sorry för den dåliga kvaliten i mellanåt!

Kommentarer
Postat av: tetta

nej jojo vad hemskt du får inte dö!!!!!! men ja gillade filmen men den vill ja inte se på flera tiotal år igen!!!!! lova mig de!!!! love <3

2010-03-30 @ 13:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0