Bröllop



Att gifta sig. Det är ju typ varje flickas dröm. Man fantiserar om det när man är lite och försöker hitta någon hyfsat duglig man i tonåren, och hela tiden går man och små tänker på det.
Eller så är det i alla fall hur de flesta flickor gör.
Men jag kan erkänna att jag också har gjort det, det värsta är att jag hade bestämt exakt hur jag ville att min klänning skulle se ut. Detta var när jag va i typ 4 års ålden. 
Sedan satt jag och glode på "Vänner" idag och fick se den! Den finns på riktigt! Jag kan inte fatta att en människa kan va så otroligt korkad och sy upp en så GROTESKT FUL KLÄNNING! Allt finns med! De stora puffarmarna, blomman på bröstet och FÄRGEN rosa, vad tänkte jag med!

Men såhär skulle jag ha sett ut om jag hade gift mig vid fyra års ålder.

Ful som stryk med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0