nyhem 2010!

Nu är jag hemma igen efter en helt awsome vecka med mycket människor och möten!
Supper (ja det stavas så i mitt huvud!) kul!
Tyvärr tog jag inga bilder utan de här nere har jag lånat lite varstans!
Men ni får en liten uppfattnong på vad jag har hittat på hela vackan! ;)




FOTBOLL!!!! Linn taggar gärnat!










Sedan blev det sissta morgonen, och dumma som vi är så bestämmer jag,pauline,lovisa,niclas och oscar oss efter en nattt utan som n att simma rakt över sjön, som ligger nedanför nyhems områdat!
Det e ty 1,5 kilometer till andra sidan!
Och sen ska idioterna tillbaka!
Så det är med rättvisa som man vaknar upp idag med rigäl träningsverk i armarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0