Det är sol ute idag.


Gomorron alla Jojos häpnadsväckande läsare!
TA DET LUGNT!
Jag har Jojos fulla tillåtelse att skriva detta inlägg, du kan se det lite som att jag är VIP gäst för en dag!

Jojo (du är så bedårande) hade ett önskemål om att en förvånandsvärt läcker bild skulle läggas upp på denna brutala blogg (det är adjektivens dag idag). Så jag får tillgodogöra hennes oanade önskning, och be er alla att endast titta till höger på denna skräckinjagande bilden!



Vilken super bild! (Ja, jag är ironisk) Fast så pjåkig är den ju inte...!?

Så ha nu en fortsatt bedårande dag, och drömm helst inte mardrömmar om denna egendomliga bild.

// Lovisa the one and only


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0