Vill ni veta en rolig sak?

ne, det e verkligen inget roligt om man tänker efter
inte nu i alla fall när det precis har hänt. Men när vi läser det här när vi kommer hem, och vi är torra och ny duschade,
ja då kommer vi nog flina en del åt den här historien.
(nej jag har inte alls byg upp era förväntningar nu :P)

Men igår kom Teresia, Jennifer, Rebecca och Emma hit till böda med ett tält i högsta hugg!
De slår upp det och sover en lugn och väl förtjänad natt, men nu klockan 3 på eftermiddagen kommer de fridfult tillbaka efter en lång fika, och tältet LIGGER NER!!!
allt som ligger i tältet är PISS VÅTT, så det är bara kavla upp ärmarna och sätta igång att vrida ut vatten ur kläderna och packa in allt i den lilla golfen.
Nu när jag sitter här och skriver ner detta, sitter hela tält sällskapet i böda cafét, blöta ända in på underkläderna och väntar på att de ska bli natt så de får åka hem stackarna.
Jag tycker vi alla tar en tyst minut till minne av den tragiska olyckan som hände just här på böda camping.

24-07-10 klockan 15.23



(Nu får inte Jojo skriva mer för jag måste så sjukr mycket gå på toa!!!! / Lovisa)

Kommentarer
Postat av: Julia

2010-07-25 @ 19:50:43
Postat av: Julia

HAHA x)

2010-07-25 @ 19:51:28
URL: http://delatrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0