om Att vara den fulaste flickan i världen...

Får man vara lite seriös i en sådanhär blogg?
Jupp det är jag som bestämmer och nu är det dags för ett lite mer seriöst inlägg igen.
Hoppas att ni står ut ;)

När jag var yngre trodde jag på fullaste allvar att jag var den fulste flickan som vandrade på denna jorden.
Jag kunde inte förstå varför Gud hade skapat mig till den jag var. En flicka som var för tjock, hade snea tänder och på tok för små ögon
Det var till och med så illa att jag inte kunde gå förbi en spegel utan att rynka på näsan, eller rent av titta bort för att jag inte ville se min egen spegbild.
Vad jag än satte på mig så kände jag mig tjock och ful.

Jag har inget minne som jag kan peka på och säga "där vände allt, hallelujakören kom fram, och jag var en ny människa)
Ne, jag tror att det handlar om att älska sig själv, att trivas med den man är till 100%
Jag lärde känna mig själv, och lärde mig att göra saker och umgås med människor som jag trivdes med.
Klä mig på det sättet som jag älskade, och leva som jag ville, fullt ut.

Idag tycker jag att jag är vacker.
Japp jag tycker att man får säga så om sig själv!
Jag tror till och med att det är viktigt att säga det till sig själv ibland.
- fy vad jag är snygg idag!

Var tacksam för den du är, för du är vacker precis så som Gud har skapat dig!
Bara du trivs med dig själv och med de du har runt dig, så kommer du lysa av skönhet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh! Du är verkligen vacker, Jojo!

Gud har skapat dig så otroligt vacker!! <3

Och så är du en av världens bästaste vänner man kan ha!



<3

Massa kramar och Guds välsignelse.

Lisa!

2010-07-28 @ 23:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0