Cykelsemester 2010

Japp, anledning till att jag inte har setts här på några dagar är inte att jag har åkt flygplan,
ramlat ur det näst största fönstret och landat på hawi med ett gäng kanibal,
nej de är att jag och Lovisa har tagit vårat pick och pack och cyklat några mil här på det vackra öland.
En liten semester på egen hand helt enkelt!















Detta var några vackra bilder som togs under resan.
Samalagt har vi cyklat ca 15 mil tillsammans. Det är inte småpotatis de inte!
Men anledning till att det inte har blivit så många bilder år att vi mest har filmat! :D
Så den filme ska hem och klippas ihop innan den hamnar här!
Men som man säger: Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Kommentarer
Postat av: Världens mest fränaste person (Lovisa)

Jag blir nästan gråtfärdig över att vi klarat oss på cykelsemester heelt by our own! :'D hahahaahahahah! GÖTT MOS!

2010-07-21 @ 20:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0