Till mina underbara läsare (särskilt Emma)

Heeej alla mina kära underbara läsare!
Ville bara tala om hur mycket jag älskar er, ni är bara helt otroliga.
Särskilt Emma Lundström är underbar, jag förstår inte hur hon gör?
Hon har sån älskvärd personlighet och hon är så sexy! Helt sinnes.
Asså måste bara berätta att hon är min idol! Jag ser upp till precis allt hon gör.
Funderar just nu att färga mitt hår som hennes och kanske platta mitt hår oftare...
Vad tycker ni ? Borde jag bli som Emma ?
Inte för att jag någonsin kommer att bli lika bra som henne men ändå lixsom!

Aja bara för att jag älskar er ska ni få en gammal bild på mej här att njuta av :D


Kommentarer
Postat av: ester

sööt bild!:D

(jag får en känsla av att det inte är du jojo som skrivit detta! eller det klart att du kanske gillar henne så mycket men du fattar va jag menar;))

2010-02-26 @ 19:31:59
Postat av: världens mest underbaraste person (emma)

vadå inte jojo som skriver :O

vem skulle det annars vara?!? ;)



hahahahah men hon får faktiskt skylla sig själv om hon berättar sitt lösenord! :D

2010-02-27 @ 02:18:53
Postat av: Lisa Eriksson

Vilken otroligt fin bild på dig, Jojo! :)

Massa kramar från Lisa! :)

2010-02-28 @ 22:30:00
URL: http://www.jesuefterfoljare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0