Olydig!

Jag vet att man inte får sitta och blogga i skolan... men jag kan inte låta bli!
Just nu ska jag ígentligen skriva en utförlig besrivning om blodcanser.. suck.
Haha men vill du veta en rolig sak?
Klart du vill!
Du sitter just nu brevid mig och sträcker på dig av trötthet och frågar mig om
"Jag skriver blogg" Haha du kanske minns!
Det känns lite som jag håller på med något som jag inte får!
haha lite som när man är uppe när man vet att man borde ha gått och lagt sig för länge sedan!
Kanske lite som Grynet gör när hon äter cocsbollar!



HAHA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag minns;) haha, jag har en väldigt snygg kommentar till den andra yoga bilden förresten men den får du öra imorn;):D:D:D:D

2009-10-01 @ 17:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0