3 saker ni inte visste...

Här är 3 saker som jag är nästan 100% säker på att ni inte vet om mig...

1. Om jag fick ta med mig en sak till en öde ö så skulle det vara- Maria
så klart! Jag älsakr min lilla syster!





2. Jag går alltid runt med rosetter i mitt hår när jag är hemma...
känner mig fin då.. HAHA



3. Jag har varit fottomedel!
Haha okej det kanske är att övedriva.. men min kusin tog bilder för sitt skolprogekt,
han och hans flickvänn kom upp i somras och jag fick bli stajlad av henne, massa smink och en hel hög med lös      hår... tog henne två timmar! och sedan tog
de en MASSA fotton. Sedan gick själva progetctet ut på att de skulle redigera fottot så jag
känner knappt igen mig själv på bildern... men kul i alla fall ;)








Kommentarer
Postat av: mooii

är det du på bilden:O det ser ut som en heelt annan person:O men fin varen:) du och maria ser mysiga ut tilllsammans hihi:D

2009-10-20 @ 20:58:40
Postat av: ♥ Hannakorven

tjena :o det ser inte ut som du haha.

du är fin jojo :)

2009-10-20 @ 21:02:14
URL: http://hannakorven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0